Max, Acke och Arnold

Ett litet litet uppehåll skadar aldrig men antar att det är dags att skriva lite igen.

I måndags blev det en resa till Kalmar. snygg-Lars skulle fixa och trixa lite med sitt skadeskjutna ben på sjukan.
Jag var 1st driver och co-pilot var Polly.
Under tiden snygg-Lars var stationerad på Kääälmaas Hospital drog jag och Palle till Mediamarkt och spelade TV-spel på Storbild. Fejnt!

Efter det blev det premiär för nyöppnade Max och ja vad ska man säga, satan vad fejnt de kan vara med burgare!

Happy Times at Max!



Kikar då och då in på Speedwayskribenten Christian Gustafsson´s blogg där jag hittade dagens roligaste klipp.
Vet att jag inte gör reklam på denna sidan men eftersom det finns ett ömmande behov i botten så gör jag ett undantag!



Skulle säga att mannen i nästa klipp verkar avslappnad och skön i tugget i jämförelse!!!



Over and out! F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0