Sunday without sun.

Sitter hemma och kommer inte på något vettigt att göra mer än att vänta in Louise som sitter på ett tåg från Köpenhamn. När hon kommer hem vete gudarna, det är ju ändå SJ vi har att göra med och då vet man aldrig!

Istället blir man hängande framför datorn med en kopp java.

Igår var det tvspelskväll hos snygg-Lars, tillsammans med Moby, Brazil Jack och Lumberjack-Klas och yours truly  för dagen med det finfina namnet Löken som passade som handsken.
Tillsammans utgjorde vi en grym femtett som nördade ned oss totalt in på småtimmarna!

Kul var det och kul ska det ju vara och vi spelade bil och krigsspel så det blödde om tummarna.

Moby som är känd för att vara både djur och människovän av rang var givetvis försiktig både på gaspedalen och avtryckaren men han ska ha all cred, han stod iallafall upp för sina värderingar!

Brazil Jack visade att han har visst gjort en och annan timme framför skärmen och radade upp headshots efter varandra, stort!

Lumberjack-Klas gjorde allt som allt ett relativt fint intryck i vår tvspelskrets. Tror nog att han hela tiden hade tankarna på all elektronik som fanns i rummet och huruvida de var rätt ikopplade och det gjorde att hans koncentrationsförmågaförsämrades avsevärt.

snygg-Lars körde glassbil och var allmänt lycklig över att hans lakan blivit nymanglade. Som kvällens värd var han outstanding trots en viss irritation när vi andra möblerade om hans vardagsrum.

Jag då? Njo jag landade någonstans i mitten, visade inte alla mina kvaliteter men skämdes inte nämnvärt när jag slet av mig kläderna och kastade mig i sängen.

Nog om det...



Vill ha hem Louise nu! Saknar henne och vill känna på magen!
Dagen känns bara som en lång väntan...

F


Kommentarer
Postat av: Larsa

Jag tackar för igår! Ganska impad över att det kanske tom såg bättre ut när ni lämnat än när ni kom..(har ännu inte kollat upphängningen av hyllan ni hade ner)

2010-10-10 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0