Kvällen, funderingar och Lika som bär!

Verkar som om IK Oskarshamn har traskat igång ordentligt, seger idag med 4-2 mot gamla eliträvarna Mora är ju inget annat än en fjäder i hatten. Kul när det går framåt!

Funderade ett tag om jag skulle gått och kikat på matchen men beslutade trots allt att åka på besök hos mina föräldrar. Imorgon blir det skogavverking tills solen går ned istället för hockey, öl och allmän dekadens ikväll. Vuxet!

Dagens musikklipp är ett riktigt vackert sådant.
Ganska fint gjort av ett band i BoH dignitet måste jag säga!




Mitt första Lika som bär inslag, vet inte om jag kommer göra det någon mer gång då jag anser att jag aldrig i h*****e kommer att kunna toppa denna första:

TC, TK Topcoat eller vad han nu heter

Moby

Ofattbart!!!



Herregud vad fina de nya ekorreblöjorna från Onico är!

Smakar som Redbull/vodka men med en twist!
Ska inte vara beroendeframkallande men just nu känns det så, fejna grejer!!!

Ja just det, för de som inte vet. Jag måste ju sympatisluta snusa nu när Louise är så sjukt duktig!
Hon har inte tagit en giftpinne sedan den dagen hon fick reda på att vi ska ha barn, du är bäst love!

Men det suger lite för mig nu när jag då får bita i det sura äpplet och ta del av graviditeten på ett minst jobbigt sätt. Men men vad gör man inte... Kan hon - kan jag - Kan Jang...

Nä dags att leta upp sängen för imorgon då är det flanellskjorta och hängslebyxor på, ut i skogen med yxa i högsta hugg!



Hej hej

F


Kommentarer
Postat av: Larsa

Haha! Håller med den där kommer du aldrig kunna toppa, söt bild på TK...

2010-10-09 @ 12:39:17
Postat av: Fredrik

Nä skulle nog väntat med TK/Moby som en sista final liksom, men kunde inte riktigt hålla mig...

Ses ikväll, håll i hatten!

2010-10-09 @ 14:14:49
URL: http://wearenottwoweareone.blogg.se/
Postat av: Larsa

Nu står TK i mitt kök och hackar tomater till en finfin sås. Ostsås. Jag skrattar lite åt moby, TK morrar mest.



Och brazilJack(haha) har fixat tekniken.. Nu blir det mat snart!

2010-10-09 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0