Avundsjuka och avslappningsbad.

Har försökt känna efter sparkar i magen ikväll, igår, förrgår och dagarna innan det men inget.
Louise däremot sitter och fnittrar i soffan och klämmer ut ett ¨jag känner bebben¨ mest hela tiden.

Orättvist anser jag och funderar på en anmälan till diskrimineringsnämnden.

Det jag förväntar mig är ju lite mer såhär:




Måste göra lite PR åt min kusin Malin by the way! Eleraff som affären heter ligger i Kalmar inklämt lite snyggt mellan Subways och Ben & Jerrys (typ Kalmars mest amerikanska gata). Där säljs det barnkläder och leksaker till höger och vänster.
För två veckor sedan var det nyöppning efter lokalbyte och Tillsammans Med Raz, Malin och Dante drog vi ned för att lyckönska och kolla läget.

Det såg ut ungefär såhär:


Alltså, det är jag som tar ett salsasteg i mitten av bilden, lite svår att se för alla tjejer kanske?

Så, ta och masa er in till butiken och shoppa nåt fejnt till ungen och även om det inte ser ut som så på bilden så var även killar välkomna.



Louise har pratat hela kvällen om att ett bad skulle sitta som en smäck. På shoppingrundan tidigare under kvällen shoppades lite badskum in (lyx och flärd ska det ju vara) och efter lite stilla funderande så traskade hon till dasset och tappade upp, kastade i badskummet, klättrade upp på toastolen och gjorde en mollbergare med skruv.

Allt detta för att två minuter senare kliva ur badkaret med svallningar! Humor!!!

Until next time - F


Kommentarer
Postat av: Malin See

Ahahaaa sååå underhållande ju!

Håller alla tummar för er! Det kommer att bli såå sjukt kul!

(e så avundsjuk!)



Må så bra!

Och kul att ni äntligen börjat att uppdatera igen!

(du vet, det finns folk som bryr sig om er..;)

2010-11-03 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0