Allt i ett-plagget numero uno

Har suttit en bra stund och letat babykläder nu. Det är lite galet hur ens perspektiv förändras när man vet att man ska få en liten klump att dressa upp också. Känns som att jag skulle kunna gå i trasor (och det är väl så det kommer att sluta) för att paddan ska få det senaste inom mikrodesign.

Jag har redan fått lämna plats i garderoben ska tilläggas, - men vaddå inte behöver du väl så här mycket plats för kalsonger och strumpor!?

Så nu har jag en låda full med underkläder som inte går att stänga. Allt bra...

Hittade något av det fulaste en mamma kan trä på sig i mitt sökande på nätet. Skulle vilja se Louise ge sig ut på stan i en kreation som denna. Måste säga att bilden flörtar lite och är en förlängning av Alien-bilden som kom med i förra inlägget!



Ha ha ha ha kan liksom inte titta mig mätt på denna bild, till och med ungen i pungen verkar ju se det otroligt roliga med att hängas ut som ett offer. Beror ett sånt här verk på att morsan ångrar att hon tryckte ut ungen och hellre velat bära på en tjockmage ett tag till? Bara designern vet...

Allt jag vet är att det är förbannat synd om ungen...

F


Kommentarer
Postat av: Daniel Lyckman

O ja!!! Jag vill absolut se Louise gå ut i den styrseln med paddan. OCH du ska gå bredvid och se glad ut men inte skratta! ;)

2010-11-05 @ 18:43:39
URL: http://daniellyckman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0